Thursday 8 December 2011

KAU AKU :D


Kau dan aku, adalah satu 
Tak kira apa 
Segala rintihan aku, engkau selalu ada 

Biar kata memisah kita 
Biarkan saja 
Kerana terbiasa 

Chorus: 
Mengejar mimpi, yang pasti akan aku 
Sentiasa merasa kehilanganmu 
Ku akan tunggu saat bertemu 

Tiada henti 
Walau dimana kita berdiri 
Di dalam dunia ini 
Biar sampai akhirnya nanti 
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/a/aizat+amdan/kau+aku_20895045.html ] 
Semua tak terang di mataku, walau warnanya menyala 
Ingin merasa namun aku takkan cuba 

Biar kata memisah kita 
Biarkan saja 
Kerana terbiasa 

Ooohhh... 
Mengejar mimpi, yang pasti akan aku 
Sentiasa merasa kehilanganmu 
Ku akan tunggu saat bertemu 

Tiada henti 
Walau dimana kita berdiri 
Di dalam dunia ini 
Biar sampai akhirnya nanti 
Biar sampai akhirnya nanti 
Ooohhh... Oohhh... Ooohhh...



KAMI DOK JAHAK , KAMI BUDOK BAEKK , ^__^
KAMI DOK KACA ORANG , ORANG KACA KAMI , --'


KAMI STUDENT , KAMI bukan STUPID :D

No comments:

Post a Comment